WUXI FOREST TRADE CO., LTD IS BUILT IN 2018 YEAR

Cunniscenza approfondita di i principii tecnichi di u grinder di superficia

I smerigliatrici di superficia utilizanu mole rotanti d'alta velocità per a macinazione, è uni pochi usanu altri abrasivi è abrasivi gratuiti, cum'è whetstone è cinture abrasive per a trasfurmazioni, cum'è macchine per l'affilatura, ultra-finishing machine tools, smerigliatrici a cintura, grinding machines e polishing machines.

U principiu di funziunamentu di a macina di superficia hè u seguente:

  1. U muvimentu principalu di a machina strumentu: A mola hè diretta direttamente per rotà da u mutore installatu in a cunchiglia di a testa di macinazione, chì hè u muvimentu principale di a macina di a superficia.L'arburu principale di a testa di macinazione pò spustà lateralmente longu u rail di guida horizontale di a piastra slide, è a piastra di slide pò ancu spustà verticalmente longu u rail di guida di a colonna per aghjustà a pusizione verticale di a testa di macinazione è compie u muvimentu di alimentazione verticale. .U mandrinu elettromagneticu hè di solitu installatu nantu à a tavola di travagliu di a smerigliatrice di superficia per clamping parti ferromagnetiche.U chuck elettromagneticu pò ancu esse sguassatu, è altri apparecchi ponu esse rimpiazzati o a pezza di travagliu per esse processata pò esse direttamente muntata nantu à a tavola di travagliu.
  2. Movimentu di l'alimentazione Movimentu di l'alimentazione longitudinale: u muvimentu lineare di u tavulu di travagliu longu u rail di guida longitudinale di u lettu.Movimentu laterale di l'alimentazione: L'alimentazione intermittente horizontale di a testa di macinazione longu u rail di guida horizontale di a tavola di travagliu hè realizata à a fine di a corsa reciproca di a tavola di travagliu.
  3. Movimentu di l'alimentazione verticale: a piastra scorrevule di a testa di macinazione si move longu u rail di guida verticale di a colonna di a macchina, chì hè aduprata per aghjustà l'altezza di a testa di macinazione è cuntrullà l'alimentazione di a prufundità di macinazione.Fora di a rotazione di l'arburu principale, tutti i muvimenti di a machina strumentu sò realizati da u sistema di trasmissione idraulica, è ponu ancu esse realizatu manualmente.

4.TU muvimentu di taglio di a smerigliatrice di superficia hè u seguente:

1. U muvimentu principale hè u muvimentu di rotazione di a rotella di grinding nantu à l'arburu principale di a testa di grinding 2. Hè diretta direttamente da un mutore cù una putenza di 2.1 / 2.8KW.

2. Movimentu di l'alimentu: (1) U muvimentu di l'alimentazione longitudinale hè u muvimentu lineale di a tavola di travagliu longu à a guida longitudinale di u lettu, chì hè realizatu da u sistema di trasmissione idraulica.(2) U muvimentu laterale di l'alimentazione hè l'alimentazione intermittente laterale di a testa di macinazione longu u rail guida horizontale di u slide, chì hè cumpletu à a fine di ogni viaghju di andata di a tavola di travagliu.(3) U muvimentu di l'alimentazione verticale hè u muvimentu di a diapositiva longu u rail di guida verticale di a colonna.Stu muvimentu hè fattu manualmente per aghjustà l'altezza di a testa di grinding è cuntrullà a prufundità di grinding.

600_副本_副本


Tempu di Postu: Nov-06-2022