WUXI FOREST TRADE CO., LTD IS BUILT IN 2018 YEAR

I cutters di torni sò in acciaio

I cutters di torni sò azzaru, CBN (nitruru di boru cubicu), Ceramica, diamante è etc.

Tipi di strumenti di taglio di tornu:

Sicondu l'applicazioni, l'attrezzi di taglio di tornu sò basamente divisi in dui tipi:

A) Sicondu cumu si usa u strumentu.

B) Metudu di alimentazione secondu l'applicazione

A) Sicondu cumu si usa l'utillita:

Ci sò 11 tippi di coltelli:

1. Strumenti di taglio di filu

Strumenti di taglio di filu 1

Sò di dui tipi:

Strumenti di filettatura esterna - Strumenti di filettatura esterna sò ancu cunnisciuti cum'è strumenti di filettatura.Sò definiti cum'è arnesi per a machining threads esterni di pezzi.

Strumentu di filu internu - Un strumentu di filu internu hè definitu cum'è un strumentu utilizatu per machinà filamenti interni in una pezza.

2. Strumenta Chamfering

Strumenti di taglio di filu 2

Un strumentu di smussatura pò esse definitu cum'è un strumentu utilizatu per cuncepisce biselli o scanalature nantu à i bulloni.Questi arnesi sò usati per smussà i cantoni di i pezzi di travagliu.Quandu una grande quantità di chamfering hè necessariu, un strumentu specificu di chamfering cù chamfers laterali hè necessariu.

3. Strumenti di vultà

Ci sò generalmente dui tippi di strumenti di tornu:

Rough Turning Tools - Rough Turning Tools sò usati per sguassà grandi quantità di metalli in u più cortu tempu.È l'angolo di taglio hè chjaru è pò sustene a forza massima di taglio.

Strumenti di taglio di filu 3

Coltelli di tornitura fine - Strumenti di tornu fine sò usati per sguassà picculi quantità di metalli.L'angulu di tagliu hè ancu macinatu per pruduce una superficia assai liscia è precisa

Strumenti per tagliare i fili 4

4. Strumenta di slotting

Strumenti di taglio di filu 5

L'utensili di grooving sò definitu basu cum'è arnesi utilizati per creà una cavità stretta di una certa prufundità in un conu, cilindru o superficia di una parte.In questu casu, a forma specifica di l'utensile di grooving deve esse selezziunata secondu chì i grooves per u tagliu di bordu sò quadrati, tondi, etc.

5. End face cutter

Strumenti di taglio di filu 6

Un strumentu faccia pò esse definitu cum'è un strumentu utilizatu per cutà un pianu perpendiculare à l'assi di rotazione di a pezza.U strumentu faccia hè purtatu da un supportu strumentu fissatu à u traspurtadore machine.Hè utilizatu per riduce a lunghezza di a pezza da furnisce perpendicularmente à l'assi di u tornu.U tagliu di l'uttellu deve esse stabilitu à a listessa altezza chì u centru di u travagliu.

6. Strumenta boring

Strumenti di taglio di filu 7

Boring hè un strumentu di tornu usatu per ingrandà i buchi.Quandu vulete ingrandà un pirtusu esistenti, avete bisognu di utilizà una barra boring.Le barre di foratura ponu esse facilmente perforate in i buchi digià perforati è ingrandate di diametru.Pò esse rializatu rapidamente à a dimensione per a stallazione curretta di altri cumpunenti.

7. Strumenta di furmà

Strumenti di taglio di filu 8

Strumenti di furmà pò esse definitu cum'è strumenti utilizati per creà diversi tipi di forme di pezzi.In questu casu, un tipu speciale di coperchio o titulare hè utilizatu per mantene l'uttellu di furmazione.Da questu facemu diversi tipi di operazioni, cum'è fà un raghju internu, un raghju esterno, etc.

8. Strumenta Counter boring

Strumenti per tagliare i fili 9

Un strumentu di foratura posteriore pò esse definitu cum'è un strumentu utilizatu per ingrandà è situà a testa di u socket di un viti o un bullone.Stu strumentu hà dui raghji:

A) Crea buchi preforati

B) Perforà i buchi in a pezza di travagliu

9. Strumenta reaming

Strumenti per tagliare i fili 10

Un strumentu di alesatura hè definitu cum'è un strumentu utilizatu per a finitura è a tolleranza dimensionale di fori perforati o perforati.

10. Strumenta Undercutting

Strumenti di taglio di filu 11

Strumenti di undercutting sò simili à arnesi grooving.In questu casu, un strumentu undercut hè utilizatu per carichi grossi buchi à una distanza fissa da a fine di u pirtusu.U undercutting hè principalmente fattu nantu à u filu internu per a liberazione.

11. Strumenti di perforazione

Strumenti di taglio di filu 12

Strumenti di perforazione sò ancu arnesi assai impurtanti in i torni.L'arnesi di perforazione sò principarmenti aduprati per fà fori cilindrichi in una determinata pezza.In questu casu, u pezzu di travagliu hè fissatu nantu à u pannellu, u drill bit hè fissatu in u quadru di tailstock drill, è u pirtusu deve esse cumpletu da u muvimentu di u spindle tailstock.Questu hè applicatu à i pezzi di forma regularmente.

B) Sicondu u metudu di alimentazione di l'applicazione:

Sò spartuti in trè tippi:

12. Strumentu di u nasu tondu

Strumenti di taglio di filu 13

U tagliu di u nasu tondo pò esse definitu cum'è un strumentu utilizatu per a finitura di machining.I culteddi di u nasu tondu ùn anu micca rake laterale o posteriore è ponu tagliate in altre direzzione.

13. Strumenta a manu dritta

Strumenti di taglio di filu 14

Un strumentu di rotazione à diritta elimina u materiale mentre si move da a diritta à a manca (solu bisognu di una vista superiore, mantenendu a faccia di rake in cima).U nome di l'uttellu di a manu dritta hè utilizatu basatu annantu à l'analogia di a manu umana.Cù a manu diritta, u pollice rapprisenta a direzzione di l'alimentazione di l'uttellu.Dunque, u tagliu principale di u strumentu hè nantu à u latu manca di u strumentu.

14. Strumenti di manca

Strumenti di taglio di filu 15

A cuntrariu di l'arnesi di rotazione di a manu diritta, l'arnesi di a manu manca eliminanu u materiale mentre si movenu da a manca à a diritta (a vista superiore mantene a faccia visibile).Cù a manu manca, u pollice rapprisenta a direzzione di l'alimentazione di l'arnesi.Per quessa, u tagliu principale di u strumentu hè nantu à u latu drittu di u strumentu.

Comu sceglie un strumentu di tornu

A scelta di un strumentu di tornu necessita di capiscenu certi fattori ligati à l'equipaggiu.I seguenti sò fattori assai impurtanti chì deve esse cunsideratu quandu sceglite un tornu:

tipu di materiale

U tipu di materiale chì tagliate hè un fattore fundamentale in a determinazione di u tipu d'utillita di tornu chì pudete aduprà.L'attributi impurtanti chì deve esse attentu prima di sceglie un strumentu di tornu includenu: durezza, resistenza à l'usura, tenacità è rigidità.Sti pruprietà ghjucanu un rolu impurtante in i tipi di strumenti di tornu chì pudete aduprà.Per esempiu, materiali estremamente duru necessitanu arnesi di carburu o diamanti.

forma di strumentu

A forma di l'uttellu di tornu hè ancu un altru fattore à cunsiderà quandu sceglite.A pusizione di u tagliu determina ancu a direzzione di tagliu di l'uttellu (manu destra, manca, è nasu tondo).

forma machinata

Ogni tipu di strumentu di tornu listatu sottu classificazione pò esse risultatu in a forma specifica.Dunque, duvete integrà a forma desiderata in l'attrezza di vultà desiderata.A causa di a cumplessità di a maiò parte di i prudutti CNC, pudete avè bisognu di sceglie una cumminazione di parechji strumenti di tornu.


Postu tempu: Apr-24-2022