WUXI FOREST TRADE CO., LTD IS BUILT IN 2018 YEAR

Quante manere di trasfurmazioni sò in fori?- Macchine di perforazione

Ci sò parechji fori diffirenti, a ghjente aduprà perforazione, foratura, lappatura, affilatura, tornitura è etc.
Trattamentu di perforazione.
A perforazione hè un modu assai normale per i fori.A macchina di perforazione usa strumenti di perforazione per fà buchi in materiali diffirenti.Per u materiale differente, aduprà diverse arnesi di perforazione per drill.
Ci hè parechje macchine di perforazione per sceglie.Pudemu truvà i machini di perforazione manuale normale cù strutture simplici, cù u funziunamentu faciule, a ghjente puderia aduprà sta perforatrice in parechji campi.Tutte e macchine di perforazione verticali anu una struttura simile, ci sò colonne forti per sustene a testa di perforazione, una tavola di travagliu immobile o mobile cù attellu per mantene i pezzi di travagliu.
L'operatori puderanu aduprà u manicu per cuntrullà u travagliu di a macchina.
Ci sò alcune macchine di perforazione radiale pisanti per a trasfurmazioni di l'industria pesante.Per ottene buchi di più di 100 mm di diametru.

Quante manere di trasfurmazioni sò in bores1
Quante manere di trasfurmazioni sò in bores2

Avà parechje macchine intelligenti di perforazione di cuntrollu di computer sò fatte da certi fabricatori.Li chjamemu macchine di perforazione CNC.
Hanu un bonu sistema di cuntrollu intelligente, per cuntrullà u trapanu di a macchina, è mantenenu fighjulà u processu di perforazione per vede l'operatori in u screnu.In più di e macchine di perforazione CNC anu una funzione di perforazione normale, diverse macchine di perforazione CNC aghjunghjenu funzioni extra, cum'è tapping, fresatura ...
Avà a Cina sviluppa l'aghjurnamentu industriale, a macchina di perforazione CNC hà più funzioni, è per a produzzione di massa, assai machini ponu esse linea di produzzione auto, puderia travaglià assai tempu, è una persona puderia uperà parechje macchine à un tempu.

Quante manere di trasfurmazioni sò in bores3

Fà fori sò in parechji campi, cusì ci sò parechje macchine di perforazione speciale per diversi campi.Per i fori chjuchi è i pezzi di travagliu, puderia sceglie l'arnesi portatili è i chjuchi.Per a flange, puderia sceglie e macchine di perforazione di flange.Per i pezzi grossi, puderia sceglie e macchine di perforazione a portale.

Quante manere di trasfurmazioni sò in bores5
Quante manere di trasfurmazioni sò in fori
Quante manere di trasfurmazioni sò in bores6

Tempu di Postu: Dec-03-2021